reklama

ĎURIFUK a jeho bláznivé dobrodružstvá...

Bola raz jedna malebná dedinka. Nádherná letná idylka, keď tu zrazu... Veľký rozruch, po dvoch chlapcoch sa predsa konečne pýta na svet vytúžené malé dievčatko. Chvíľka strpenia, obrovské nadšenie, a... nech sa páči, tu ma máte :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ahojte priatelia. Sem - tam viem niečo pokaziť, začal som napríklad už vlastným pohlavím. Áno, očakávali dievčatko. A vualá - volám sa Juraj, a napriek môjmu nadpisu – nič mi nie je fuk. A to je vlastne môj najväčší problém. Ale poďme na to pekne poporiadku - najskôr niečo o mne, aby ste vedeli, s kým máte dočinenia. A postupne prejdeme k tomu, prečo Vás vlastne oberám o čas, a prečo aj ten svoj (dúfam, že ne)strácam písaním blogu.

Lo - gi - ka
Lo - gi - ka 

Takže môj prvý blog. Nemôžem ho nazvať úplne prvým článkom, nakoľko som už zopár článkov ako "copywriter" napísal. Vážne len zopár, konkrétne tie páry boli asi 3, nakoľko som sa nevedel vyrovnať so systémom v danom internetovom vydavateľstve - čím väčšie vymývanie mozgu – tým vyššia čítanosť. Samozrejme, mohol som sa posnažiť zabojovať a čitateľom zlepšiť kvalitu ich čítania, avšak v tejto oblasti sa aj vplyvom ďalších okolností moja misia skončila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte raz, môj prvý blog. Kto som? Som obyčajný chalan. Z Milochova, nie z Piešťan. A áno, rapera Ega počúvam rád, dokonca som jeho CD dostal na Vianoce. Darček od mojej skvelej manželky.

Prvý zádrheľ – áno, manželky. Tak mladý a už ženatý. Vyzerám síce na 18, mám 25, no aj to je v dnešnej dobe pre veľa ľudí nízky vek na tak vážny krok, ako je uzavretie manželstva. Každý na to má iný pohľad, veľmi zaujímavý je napríklad kolegov pohľad na vec: "Najhorších je prvých 20 rokov, potom si už človek zvykne." Pokiaľ sú tieto necelé dva roky začiatok toho najhoršieho, tak to sa vážne teším na celý spoločný život.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo sa týka detí, tie zatiaľ s mojou polovičkou nemáme. Teda pokiaľ neberieme v úvahu naše úžasné krstné a birmovné deti, tých máme požehnane, a dúfam, že im dokážeme byť vzorom – aspoň v niečom dobrom. A taktiež dúfam, že keď už nám či už ony (birmovniatka), alebo ich rodičia (krstniatok) zverili takú zodpovednú úlohu, dokážeme im pomôcť zlepšiť ich budúcnosť, a možno aj inšpirovať k podobnému zlepšeniu budúcnosti iných.

Zádrheľ č. 2 – pomoc. Jeden z mojich zmyslov života. Teraz o sebe netvrdím, že som Matka Tereza, lebo nie som. Ale pomoc niekomu, vytvorenie niečoho prospešného, čo v ľuďoch vzbudí radosť, úsmev, nádej – to je jeden z najlepších pocitov na svete. A je pravda, že pokiaľ som na to prišiel, pokiaľ som sa aspoň trochu našiel, urazil som veľký kus cesty. Pomáhal som drobnosťami, na ktorých to celé začína a padá. No trochu som sa zamotal sám do seba, keď som rozmýšľal a utápal sa v situáciách, ktoré som, žiaľ, nedokázal vyriešiť. A tým som nepomáhal vôbec nikomu, práve naopak, priťažoval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z tejto fázy som sa už dostal. A teraz sa chcem dostať do fázy, v ktorej budem môcť ďalej pokračovať v napĺňaní môjho sna - pozitívne ovplyvňovať budúcnosť viacerých z Vás, a vlastne z nás. A tento blog je môj prvý, vlastne už druhý krok.

Zádrheľ č. 3 – ale nie o tom som úplne chcel. Moje myšlienkové pochody sú niekedy neskutočne komplikované, a tak sa Vám už dopredu ospravedlňujem za to skákanie od témy k téme.

Po tom, ako som sa Vám tu trošku vylial, skúsim to nejako zavŕšiť.

Budem písať o sebe. Čiže budem písať o každom z Vás, o rodine, priateľoch, známych aj neznámych, ktorí ste mi nejakým spôsobom skrížili cestu, a tým ma ovplyvnili. Pretože mňa ste stvorili všetci VY + moja hlava, ktorá to všetko spája a triedi + samozrejme moje srdce, ktoré si niekedy robí čo chce a racionalita je preň neznámy pojem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Budem písať o rôznych témach, od najľahších, ako mi niečo zlepšilo deň, až po možno najťažšie, ku ktorým sa niektorí ani nemajú odvahu vyjadriť.

Budem písať o politike, pretože ako som nedávno počul od jedného veľmi šikovného človeka - všetko, skutočne všetko je politika, len sa o tom bojíme rozprávať.

Budem písať o Bohu, o Brahme, o Alláhovi, o Jahwem, o Jehovovi, pretože pre mňa je boh v každom kúte zeme rovnaký. Budem písať o láske, pretože láska v každom ponímaní je pre mňa bohom.

Budem písať ako 60 ročný muž plný životných skúseností a taktiež ako malé rozjašené nebojácne dieťa. Budem písať rozvážne, impulzívne, zapálene aj znudene.

Budem vyjadrovať súvislé myšlienky, ale aj úryvky vytrhnuté z kontextu. Budem písať vážne, vtipne, a možno niekedy trápne. Dobre, tí čo ma už poznajú vedia, že častejšie ako len niekedy :)

Ale čo je najdôležitejšie, budem písať to, čo si myslím, o čom mám informácie a určitý názor. A ten nemusí byť správny, takže budem veľmi rád, pokiaľ ma náležite a rozumne opravíte, pokiaľ s ním nebudete súhlasiť, alebo bude zavádzajúci, či nepravdivý.

A budem samozrejme veľmi spokojný a šťastný za spätnú väzbu, za nápady, za myšlienky, za prosby či akúkoľvek inú odozvu. Som tu, a pokiaľ bude v mojich silách, rád pomôžem. 

Ďakujem za venovaný čas a dočítanie až sem, vždy sa budem snažiť koniec blogu trošku spestriť, či už nejakou krátkou básničkou, citátom, či mojou úvahou. Takže, nech sa páči:

PS: Kvalita individualít sa pri spájaní nesčítava. Násobí sa!

Juraj Gašpárek

Juraj Gašpárek

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie ste spokojní s tým, čo sa deje vo Vašom okolí a na Slovensku?A čo tak prestať sa len nečinne prizerať a konečne to zmeniť?Poďme spoločne zmeniť a zlepšiť naše Slovensko! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu